Aşa cum arată avizul de la Agenţia pentru Protecţia Mediului Constanţa, pe locul Autogării se va ridica un centru comercial „LIDL“, parter şi anexe# Cei de la Westhouse vor să ridice acest centru în ciuda problemelor financiare pe care le au şi a faptului că nici proiectele pe care le aveau nu le-au dus la sfârşit
De la începutul săptămânii trecute, de când au început lucrările de demolare a Autogării din Tomis 3, toată lumea se întreabă ce se va realiza pe locul care, până vinerea viitoare, trebuie predat la stadiul zero beneficiarului, SC Westhouse Group SRL. Unii spun că pe locul fostei autogări se va face o parcare imensă, alţii că un bloc de locuinţe sau o piaţă cu o parcare subterană. Nicio sursă oficială, din partea beneficiarului, nu ne-a confirmat însă ce se va ridica pe locul eliberat în aceste zile.
De altfel, despre demolarea autogării de la Tomis 3, aşa cum este cunoscută, se ştia de ceva ani încoace, numai că nu se trecuse până acum la acţiune. Nu este necunoscut nici faptul că autogara a fost vândută lui Cameliu Babinciuc, care a cumpărat înainte de 2004 spaţiul cu tot cu clădirile de pe el, în suprafaţă totală de 5.200 de metri pătraţi cu o sumă modică de 3,3 miliarde de lei vechi. Cum spunea presa vremii, cu preţul unui apartament de două camere din oraş la acel moment.
La acea vreme, Garda Financiară Constanţa efectuase o verificare foarte riguroasă a modului în care s-a făcut privatizarea societăţii Tomis Car SA, scoţând la iveală faptul că preţurile de vânzare ale autogărilor Nord, Sud şi Autocoloana Marfa 3 au fost mult subevaluate, fiind cumpărate, cu ajutorului FPS-ului, de membri PSD sau de apropiaţi ai partidului, asociaţi ai lui Corneliu Iacobov şi prieteni cu Miron Mitrea. Cele trei active, cu construcţii aferente şi teren intravilan în suprafaţă totală de 27.000 metri pătraţi, au fost vândute de Tomis Car unor firme-căpuş