Cu numai două zile înaintea debutului comercial european, Audi A1, cel mai mic, nou și ieftin model din gama producătorului auto german, a fost desemnat ambasador al mărcii în aproape toate colțurile lumii. Sursa: AUDI
Audi A1 a fost creat special pentru a satisface nevoile pieței auto europene.
Reacțiile pozitive primite din toate colțurile lumii l-au determinat însă pe producătorul german să decidă comercializarea celui mai mic, nou și ieftin model al său și pe alte meleaguri.
Cu numai două zile înainte ca A1 să ajungă în posesia primilor clienți, șeful vânzărilor Audi, Peter Schwarzenbauer, a anunțat că autoturismul concurent cu Mini, Alfa Romeo MiTo sau Citroen DS3 va fi distribuit și în afara continentului, începând din 2011.
Potrivit ediției online a revistei ”Autocar”, Audi a mai decis creșterea producției A1 la fabrica din Brussels, cu 20%, ca urmare a cererii care a depășit estimările producătorului.
A1 ar trebui să devină cel mai bine vândut model din istoria Audi. Studiile realizate de producător au arătat că nouă din zece viitori clienți ai gamei A1 vor achiziționa pentru prima oară un autoturism Audi.