Ne-am ţinut de cuvânt, deşi mai avem mult până la finalul proiectului.
Zi de Zi şi Ziarul de Mureş au trecut printr-o serioasă transformare de formă şi conţinut. Le-am repus pe calea lor, primul cotidian de informaţie, al doilea săptămânal de satiră, umor şi… investigaţie.
Ambele se descurcă mulţumitor, având în vedere furtuna de afară. Paginile lor web, cu micile ajustări pe care le vom face în continuare, sunt ok, numărul accesărilor e în creştere. Si vin surprize în domeniu…
Fitzuik, citită fără frică, revista elevilor despre elevi e în vacanţă după primul an de apariţie. Stă să vină. Din nou.
Dar realizarea cea mai importantă, incredibilă pentru unii, este lansarea a două noi produse: Transilvania Business şi Erdely Business, adresate antreprenorilor români, respectiv maghiari, din această zonă a ţării. Şi nu numai.
Revista economică Transilvania Business a ajuns la numărul trei. Încurajată de succesul primelor două ediţii, publicaţia şi-a extins aria de difuzare, acoperind acum 12 judeţe: Cluj, Mureş, Alba, Sibiu, Braşov, Covasna, Harghita, Bistriţa-Năsăud, Maramureş, Satu Mare, Sălaj şi Bihor. O găsiţi la punctele de difuzare a presei din Ardeal.
Premieră editorială: ieri a apărut Erdely Business, pentru cititorii de limbă maghiară, e la numărul 1. Apare în fiecare lună. Tot în 12 judeţe şi în Bucureşti.
Ce e, de fapt, acest proiect de jurnalism economic? Noi, echipa de la Zi de Zi şi Ziarul de Mureş, în urma discuţiilor cu mulţi oameni de afaceri din Mureş, dar şi din alte judeţe, am ajuns la concluzia că mediul de afaceri din Transilvania este văduvit. Publicaţiile de profil de dincolo de Carpaţi alocă spaţii extrem de reduse informaţiilor de business din Transilvania. Şi era nevoie ca de aer de un vehicul economic doar al Transilvaniei. Cineva care să întrebe, să asculte, să spună poveştile de succes, ori