Text din Academia Caţavencu.
Romanul ăsta despre criza publicitarilor din America pică la fix în ţărişoara noastră: reduceri de salarii, disponibilizări, balamuc, falimente, într-un cuvînt tot tacîmul şi de pe la noi. Totuşi, dacă vreun „creativ“ falit de la noi ar fi povestit acelaşi lucru, ce l-ar mai fi luat la forfecat experţii noştri într-ale capitalismului!
Ce i-ar mai fi dat peste nas cu exemplul succesului american! Şi cum i-ar mai fi explicat ei, pe puncte şi subpuncte, de ce a dat el faliment în România! „În America“, i-ar fi explicat autorului teoreticienii autohtoni ai capitalismului, „nu pierde nimeni vremea la serviciu cu bîrfe, ca la noi!“ Ba uite că pierde, aflăm din acest roman savuros în care, precizez, nici unul dintre personaje n-are nume românesc, ca să zici că i-au stricat pe americani bîrfitorii puturoşi plecaţi de la noi. Continuarea aici
Text din Academia Caţavencu.
Romanul ăsta despre criza publicitarilor din America pică la fix în ţărişoara noastră: reduceri de salarii, disponibilizări, balamuc, falimente, într-un cuvînt tot tacîmul şi de pe la noi. Totuşi, dacă vreun „creativ“ falit de la noi ar fi povestit acelaşi lucru, ce l-ar mai fi luat la forfecat experţii noştri într-ale capitalismului!
Ce i-ar mai fi dat peste nas cu exemplul succesului american! Şi cum i-ar mai fi explicat ei, pe puncte şi subpuncte, de ce a dat el faliment în România! „În America“, i-ar fi explicat autorului teoreticienii autohtoni ai capitalismului, „nu pierde nimeni vremea la serviciu cu bîrfe, ca la noi!“ Ba uite că pierde, aflăm din acest roman savuros în care, precizez, nici unul dintre personaje n-are nume românesc, ca să zici că i-au stricat pe americani bîrfitorii puturoşi plecaţi de la noi. Continuarea aici