Kraft Foods, cel mai mare jucător pe piaţa locală a ciocolatei, intră pe segmentul snacks-urilor sărate prin lansarea biscuiţilor Tuc în România, cu un buget de 0,5 mil. euro în acest an.
Brandul este prezent în portofoliul internaţional al producătorului american Kraft din 2007, fiind preluat de la grupul francez Danone, alături de Lu.
"În România, piaţa de snacksuri sărate este în prezent dominată de chipsuri, biscuiţii săraţi fiind la început de drum, cu un număr redus de sortimente. Prin lansarea gamei Tuc ne propunem să dezvoltăm acest segment, investiţia de peste 2 milioane de lei (circa 0,5 mil. euro - n. red.) pentru susţinerea lansării în 2010 fiind pe măsură", au declarat reprezentanţii Kraft Foods România.
Compania americană a realizat anul trecut afaceri de 138 mil. euro la nivel local, în scădere cu circa 12% faţă de 2008, având în portofoliu branduri precum Jacobs, Milka, Poiana sau Smash. Kraft nu deţine fabrici în România, însă are trei parteneriate cu producători locali de dulciuri şi cafea.
Kraft Foods, cel mai mare jucător pe piaţa locală a ciocolatei, intră pe segmentul snacks-urilor sărate prin lansarea biscuiţilor Tuc în România, cu un buget de 0,5 mil. euro în acest an.
Brandul este prezent în portofoliul internaţional al producătorului american Kraft din 2007, fiind preluat de la grupul francez Danone, alături de Lu.
"În România, piaţa de snacksuri sărate este în prezent dominată de chipsuri, biscuiţii săraţi fiind la început de drum, cu un număr redus de sortimente. Prin lansarea gamei Tuc ne propunem să dezvoltăm acest segment, investiţia de peste 2 milioane de lei (circa 0,5 mil. euro - n. red.) pentru susţinerea lansării în 2010 fiind pe măsură", au declarat reprezentanţii Kraft Foods România.
Compania americană a realizat anul trecut afaceri de 138 mil. euro la nivel local,