Până anul viitor, acesta nu se va confrunta cu un competitor serios
iPad-ul Apple nu se va confrunta cu un competitor serios până anul viitor, iar când tablet-urile rivale vor începe să apară pe piaţă acestea vor avea mult de muncă pentru a depăşi aplicaţiile Apple, potrivit unui raport al firmei de cercetare a pieţei, iSuppli, citată de Reuters.
iPad-ul va deţine în 2011 o cotă de piaţă de cel puţin 70%, iar în 2012 va acoperi aproximativ 63% din piaţa tablet PC-urilor.
În trimestrul trecut, compania a vândut 3,3 milioane de iPad-uri, reprezentând unul din cele mai bune începuturi pentru un dispozitiv electronic de larg consum.
Competitorii Apple, precum Hewlett Packard Co, Dell Inc şi Lenovo Group, care folosesc sistemul de operare Android, vor avea mult de luptat pentru a concura cu sistemul de operare şi cu aplicaţiile iPad-ului, conform firmei de cercetare.
"Este însă puţin probabil ca unul dintre concurenţii iPad-ului să fie capabil să egaleze performanţa Apple", a declarat Rhoda Alexander, director al iSuppli.
Firma de cercetare a mai anunţat că printre competitorii iPad-ului se numără şi firma canadiană Research in Motion, producătorul BlackBerry, care de curând a cumpărat domeniul "BlackPad".
Totuşi, firma de cercetare a respins informaţii potrivit cărora Google va lansa un tablet PC, care va utiliza Chrome OS, pe data de 26 noiembrie, anunţând că dispozitivul va apărea cel mai probabil anul viitor.
Apple ar putea lansa noul iPod pe 1 septembrie
În plus, compania ar putea lansa pe data de 1 septembrie noul iPod, iar analiştii preconizează că Apple va revigora proiectul de televiziune neglijat de o perioadă mai lungă de timp.
Analiştii au afirmat că noul iPod ar putea avea touchscreen şi două camere şi că acesta este pregătit să fie scos la vânzare în perioada sărbătorilor de ia