Romtelecom, numărul trei pe piaţa locală de servicii TV, va investi aproximativ 0,4 mil. euro în achiziţionarea drepturilor de difuzare şi transmisia meciurilor din Liga 2 a campionatului românesc de fotbal pe parcursul sezonului 2010-2011, potrivit datelor obţinute de ZF de pe piaţă. Compania ar urma să plătească aproximativ 200.000 de euro pentru drepturile de difuzare şi peste 150.000 de euro pentru a asigura transmisia în sine a meciurilor, potrivit datelor obţinute de ZF.
Reprezentanţii Romtelecom nu au precizat valoarea exactă a investiţiei însă au sugerat, într-o declaraţie pentru ZF, că suma vehiculată pe piaţă este mai mare decât cea achitată în realitate de operator.
"Investiţa reală e confidenţială şi susţine principiul de calitate pe care ni l-am propus pentru acest canal de sport", potrivit oficialilor Romtelecom.
Dolce Sport, postul TV lansat de compania Romtelecom, va transmite în direct, începând din 28 august, 60 de meciuri din Liga 2 a campionatului românesc de fotbal pe parcursul sezonului 2010-2011.
Romtelecom a obţinut dreptul pentru transmiterea exclusivă a meciurilor care compun primul pachet de drepturi de televizare, având primele două opţiuni în privinţa transmiterii partidelor disputate.
32 de echipe se întrec în Liga 2 a României, ultima etapă a turului urmând a avea loc, conform deciziei Federaţiei Române de Fotbal, pe 4 decembrie 2010. Primele două partide transmise de Dolce Sport sunt FC Argeş - UTA, şi CS Otopeni - Steaua II.
Canalul Dolce Sport este disponibil pe platformele Dolce (satelit şi IPTV) şi NextGen (cablu). Serviciul de televiziune Dolce are peste 900.000 de clienţi, în timp ce NextGen a atins în total peste 160.000 de abonamente.
Cel mai mare furnizor TV de pe piaţa locală este RCS&RDS, care deţine şi drepturile pentru Liga 1 de fotbal din România. Numărul doi pe piaţă este compania