Traim intr-o epoca a vitezei, unde orice economisire a timpului devine un avantaj. Online-ul este de domeniul prezentului, dar si al viitorului, astfel tot mai multi dintre antreprenori se orienteaza catre mediul virtual pentru desfasurarea afacerii lor.
Acesta este si cazul unor importanti oameni de afaceri care, avand la baza ideea de comert electronic, au dezvoltat si in Romania un nou concept numit "clubul privat de vanzari online".
Fiind la origini un concept frantuzesc, clubul privat de shopping organizeaza pe Internet, in exclusivitate pentru membrii sai, evenimente cu vanzari de produse ale marilor branduri si ofera discount de pana la 80% raportat la preturile din magazine.
Aceste vanzari includ toate domeniile, pornind de la produse pret-a-porter, accesorii, jucarii, articole sport, high-tech, electrocasnice, etc. Vanzarile au durata limitata (cateva zile) si se caracterizeaza printr-o gama larga de produse si prin selectia de calitate a articolelor.
Fiecare vanzare presupune o invitatie trimisa prin email cu cateva zile inaintea inceperii evenimentului de vanzare, fiecarui membru. Membrii pot cumpara direct de pe site, fara a se deplasa, produsele dorite iar plata securizata se face prin card bancar, paypal si plata in ramburs.
Cei interesati isi pot face cont direct sau pe baza de invitatie, iar un sistem automat valideaza contul de utilizator. Conceptul in sine presupune ca evenimentele de vanzare sa dureze 3-5 zile si si sunt cu intensitate diferita, de la cateva produse pe zi la cateva produse pe saptamana.
Cat costa o asemenea investitie?
Pentru a demara o astfel de afacere, investitiile sunt relativ mici, iar amortizarea se face destul de repede, sustine Nicolas Combat, primul afacerist in domeniu si antreprenor al primului club privat de shopping online MyExclusiveSto