Meyer & Meyer, companie de transport germană specializată în transportul de confecţii, prezentă şi în România, apreciază că industria pentru care lucrează nu va dispărea pe plan local, chiar dacă lohn-ul are o pondere din ce în ce mai mică. Odată cu reorientarea producătorilor de îmbrăcăminte de la ţări precum România către ţări precum Tunisia în ceea ce priveşte realizarea confecţiilor în sistem lohn, volumul producţiei de acest tip a scăzut, iar aceeaşi tendinţă au urmat-o şi livrările către alte ţări.
"Firmele de confecţii care sunt mari, consacrate şi dispun de lichidităţi îşi vor face propriile linii de design. Aşa se vor dezvolta. În acelaşi timp cred că producţia pentru clienţii externi va rămâne constantă şi prioritară. Dacă producţia scade însă, nu aşa va fi şi la distribuţie", a declarat Ioana Tănase, directorul Meyer & Meyer România.
Compania nu deţine propriul parc de camioane în România, subcontractând transportul către parteneri locali. Pentru relaţia România - Germania, Meyer & Meyer are alocate 38 de camioane, în timp ce, pe plan local, pe segmentul de distribuţie, sunt implicate 10-15 maşini.
Firma realizează distribuţia pentru brandurile Diesel, Reserved şi magazine precum Deichman sau Peek&Cloppenburg, care cu un singur magazin, în Bucureşti, a înregistrat în 2009 afaceri de 12 milioane de euro. În portofoliul transportatorului distribuţia de confecţii reprezintă circa 60% din afaceri, iar restul din distribuţia de mărfuri generale.
În România, Meyer & Meyer centralizează şi comenzile pentru întreg grupul la nivel european, prin divizia Customer Service.
Meyer & Meyer, companie de transport germană specializată în transportul de confecţii, prezentă şi în România, apreciază că industria pentru care lucrează nu va dispărea pe plan local, chiar dacă lohn-ul are o pondere din ce în ce mai mică. Odată cu reorientarea produc