Lanţul de retail Carrefour România a înregistrat în al doilea trimestru al anului vânzări de 265 de milioane de euro, în scădere cu 5,8% faţă de aceeaşi perioadă din 2009, potrivit unui raport al grupului francez.
În primele şase luni din acest an, vânzările retailerului pe piaţa românească au urcat cu 0,4%, la 534 milioane de euro, susţinute şi de aprecierea leului în raport cu euro faţă de cursul din primul semestru al anului trecut. Astfel, la curs constant, vânzările Carrefour în România ar fi scăzut în primele şase luni cu 1,5%, se arată în raportul citat.
Carrefour deţine în România 23 de hipermarketuri şi 28 de supermarketuri. Piaţa de retail din România va valora, în total, în acest an, 96,4 miliarde de lei, potrivit estimărilor analiştilor de profil. Principalii competitori sunt Carrefour, Metro Group, Auchan, Selgross şi grupul Rewe.