Venituri în creştere, cel mai mare profit din istorie, alianţă cu un operator din Italia. Aceasta e partea plină a paharului Blue Air, privită de fondatorul său, Nelu Iordache. În cealaltă jumătate se văd datorii către diferiţi furnizori care îi cer falimentul. De anul trecut până în prezent, Blue Air a schimbat trei directori generali. Fiecăruia îi este atribuită câte o realizare. Lui Gheorghe Răcaru i se datorează transformarea companiei într-un brand puternic în Rom�
Venituri în creştere, cel mai mare profit din istorie, alianţă cu un operator din Italia. Aceasta e partea plină a paharului Blue Air, privită de fondatorul său, Nelu Iordache. În cealaltă jumătate se văd datorii către diferiţi furnizori care îi cer falimentul.
De anul trecut până în prezent, Blue Air a schimbat trei directori generali. Fiecăruia îi este atribuită câte o realizare. Lui Gheorghe Răcaru i se datorează transformarea companiei într-un brand puternic în România. Lui Adrian Ionaşcu, atragerea celui mai mare număr de pasageri la bordul aeronavelor, 1,72 milioane de persoane transportate în 2009, respectiv cel mai bun profit înregistrat vreodată de Blue Air, 1,5 milioane de euro în 2009. Însă, de aproape şase luni, Sherif Usama (37 ani) are misiunea dificilă de a învinge competiţia şi a salva prima poziţie pe piaţa low-cost, atacată de rivalii de la Wizz Air, fără a-i omite pe cei de la Germanwings, care câştigă cotă de piaţă pe rutele către şi dinspre Germania.
Profilul pasagerilor s-a schimbat
În orarul de iarnă al operatorului low-cost sunt schimbări semnificative. Cursele către Arad, Timişoara şi Cluj au dispărut, din lipsă de clienţi fideli, pe acest segment Blue Air fiind învins de Boeing-urile Tarom, pline până la refuz. Este a doua oară când compania, deţinută în proporţie de 90% de către omul de afaceri Nelu Iordache, abandonează cursele interne, motivul f