Cei care evită să ofere un cadou nepotrivit pot dărui un card valoric, prin care beneficiarul îşi achiziţionează singur produsul preferat. Sursa: SHUTERSTOCK
Preţul acestuia este între 100 şi 5.000 de lei. Românii care vor să le ofere cadouri prietenilor, dar sunt lipsiţi de inspiraţie, pot opta pentru achiziţionarea unui card de cumpărături, valabil în magazinul preferat.
Cum funcţionează? Producătorii şi retailerii emit carduri sau vouchere care permit deţinătorilor să-şi cumpere ce-şi doresc, încadrându-se într-o anumită sumă de bani. În funcţie de retaileri, cardul are o valoare cuprinsă între 100 şi 5.000 de lei.
"Cardurile cele mai cerute sunt cele de aproximativ 350 de lei", spune Mihai Taraipan, managing partner al Gift Card Mall, compania care recent a adus acest concept de "card-cadou" şi în România. Până în prezent, Gift Card Mall a vândut câteva sute de astfel de carduri.
"Pentru 2010 numărul comenzilor este de câteva zeci lunar dat fiind faptul că este un concept nou şi necunoscut pieţei, însă începând cu 2011 acest număr va fi probabil de ordinul sutelor", explică Taraipan.
Poate fi cumpărat pe internet
Fiind un produs care abia a debutat pe piaţa locală, numărul comercianţilor care oferă astfel de carduri este deocamdată destul de redus. Cumpărătorul poate alege un card-cadou de la magazine de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, saloane SPA, iar pentru cei care vor să şocheze cu cadoul lor se poate opta pentru bungee jumping, zbor cu balonul sau cu elicopterul.
Printre magazinele care oferă carduri-cadou se numără retailerii Fiorangelo, Otter, River Woods, salonul Gett’s sau agenţia de turism Perfect Tour.
Pentru a obţine un card, clientul alege, de pe site, magazinul dorit, achită on-line sau la livrare şi-l primeşte acasă în maximum 24 de ore. "În foarte