Aşa cum a declarat viceprimarul Decebal Făgădău, a fost foarte greu să se găsească o firmă care să se ocupe de refacerea străzii, însă salvarea a venit de la nimeni altul decât consilierul primarului Radu Mazăre, Valentin Preda, fost secretar de stat în Ministerul Transporturilor# „Mulţi s-au arătat interesaţi de lucrare, dar când li s-a arătat bugetul şi proiectul au renunţat. «Salvarea» a venit de la domnul Preda care l-a recomandat pe unul dintre foştii săi colaboratori pentru această lucrare", a susţinut viceprimarul Făgădău.
Adevărata surpriză în cazul refacerii străzii Traian este faptul că SC Arazu Design SRL refuză să facă intervenţia la craterul de pe strada Traian prin soluţia tehnică dată de profesorul arhitect Romeo Ciortan pentru că aceasta consideră că este prea riscant să se realizeze peretele de dren conform proiectului tehnic.
Chiar dacă de lucrarea de refacere a străzii Traian se ocupă, după cum anunţam în ediţia anterioară, SC Arazu Design din Negru Vodă, există posibilitatea ca firma „mamă" Arazu Construcţii, din Constanţa, să fie în spatele lucrării, însă nimeni nu a confirmat acest aspect. Mai ales că societatea câştigătoare a lucrării nu există pe piaţa din domeniu decât de câteva luni, comparativ cu cealaltă, de trei ani. În plus, SC Arazu Construcţii se află în proces de insolvenţă, anunţul a fost publicat în Buletinul Insolvenţei din nr. 5216 din 30 iunie a.c, aspect asupra căruia vom reveni. Chiar dacă are activitate de mai puţin de un an pe piaţa construcţiilor, societatea SC Arazu Design SRL, din Negru Vodă, a fost aleasă de Primărie să rezolve problema reabilitării străzii Traian, după ce alte opt societăţi cu experienţă în domeniu au refuzat lucrarea pe motiv că aceasta este foarte dificilă. De la începutul week-end-ului trecut, echipele de lucru ale societăţii din Negru Vodă încearcă să acopere craterul format pe stra