Orange, numărul unu pe piaţa locală de telefonie mobilă, a lansat două noi servicii de suport pentru clienţi, prin care utilizatorii de smartphone-uri şi alte tipuri de telefoane mobile pot primi asistenţă pentru orice tip de probleme, de la reconfigurarea terminalelor şi instalarea unor aplicaţii până la schimbarea carcasei.
Unul dintre aceste servicii este Smart Service, destinat utilizatorilor de smartphone-uri, disponibil în toate magazinele Orange. "Segmentul smartphone-urilor este cel cu cea mai mare creştere de la an la an, chiar şi în perioadă de criză. Ne aşteptăm ca această tendinţă să se menţină având în vedere volumele mari vândute", a declarat Sorin Blideran, senior product manager Orange.
Astfel, pentru 5,21 de euro, clienţii Orange pot primi asistenţă pentru instalarea unor aplicaţii, actualizare de software, instalarea cartelei SIM sau configurarea setărilor de SMS, MMS şi internet. Pe lângă aceste servicii, pentru 2,10 euro utilizatorii pot transfera informaţiile dintr-un telefon pe altul atunci când doresc să-l înlocuiască. În afara serviciului Smart Service, tariful standard pentru transferul de informaţii este de 5,21 de euro, iar pentru transferul pe un card USB preţul este de 3,13 euro.
Smart Service vine în completarea serviciului Smartphone Expert, lansat pe 15 aprilie, prin intermediul căruia clienţii Orange pot suna la 408 şi primesc asistenţă prin telefon de la un specialist al operatorului. Serviciul este gratuit pentru clienţii care folosesc un serviciu de date al companiei.
Orange, cu aproape 10,5 milioane de clienţi, a avut afaceri de 484 milioane de euro în primul semestru al anului.
Celălalt serviciu lansat de Orange se numeşte Care Center, prin care utilizatorii primesc asistenţă pe loc pentru orice tip de telefon mobil. În funcţie de dificultatea operaţiunii, costurile variză între 20 şi 450 de lei (5 ş