Ferrari a anuntat ca recheama pentru verificari toate cele 1.250 de exemplare din modelul 458 Italia, dupa ce in cateva cazuri masinile de peste 250.000 de dolari au luat foc in mod inexplicabil pe sosele, noteaza The Guardian. Nu este primul recall Ferrari, insa este unul neplacut pentru italienii care vin si cu o explicatie: un adeziv se poate supraincalzi si exista pericolul ca apoi sa ia foc, mai ales in zile calduroase sau daca masina a parcurs un drum lung.
In ultimele saptamani au aparut cateva stiri cu masini 458 Italia care au luat foc din senin, iar producatorul a deschis o ancheta si a anuntat ca va rechema in service pentru verificari cele 1.248 de masini produse. De vina este un adeziv care la temperaturi mari se poate topi si apoi poate lua foc, solutia fiind inlocuirea lui cu o componenta mecanica de prindere.
S-au inregistrat cinci cazuri de incendii in diverse locuri: SUA, Franta, China, Elvetia, iar producatorul nu are incotro si trebuie sa faca rechemare pentru a opera modificari la masini, totul urmand sa dureze circa jumatate de zi pentru fiecare client.
Masina are motor de 578 CP, atinge o viteza maxima de 325 km/h si ajunge in 3,4 sec la 100 km/h. Coupe-ul are 4,5 metri lungime, iar consumul mediu mixt anuntat de constructor este 13,7 litri/100 km. Recall-ul este cu atat mai neplacut pentru Ferrari si din cauza ca e vorba de un model foarte nou pentru care timpii de asteptare sunt atat de mari incat unii sunt dispusi sa dea zeci de mii de euro in plus pentru a avea masina. Ferrari a anuntat ca recheama pentru verificari toate cele 1.250 de exemplare din modelul 458 Italia, dupa ce in cateva cazuri masinile de peste 250.000 de dolari au luat foc in mod inexplicabil pe sosele, noteaza The Guardian. Nu este primul recall Ferrari, insa este unul neplacut pentru italienii care vin si cu o explicatie: un adeziv se poa