Renunţarea la o parte din flotă a declanşat speculaţii privind viitorul companiei
Operatorul susţine că doar îşi reconfigurează strategia, din cauza crizei din piaţă
Compania a renunţat la destinaţiile interne din 10 august şi va mai tăia şi 12 zboruri din orarul de iarnă
Operatorul low cost de transport aerian de persoane, Blue Air, îşi va reorganiza operaţiunile, renunţând la o parte din rutele pe care le operează şi la o parte din flota pe care o deţine, măsuri care au dus la speculaţii legate de închiderea definitivă a activităţilor.
Surse apropiate situaţiei au divulgat intenţia companiei de a renunţa la şase aeronave, informaţie care a dus la presupunerea că operatorul s-ar îndrepta către faliment, însă reprezentanţii Blue Air au negat aceste speculaţii, dar au recunoscut că se pregăteşte o restrângere a flotei pe care o operează. Reducerea numărului de aeronave pe care le deţine are loc ca urmare a reducerii numărului de pasageri pe care îi are. "Blue Air va începe zborurile din orarul de iarnă al acestui an fără patru dintre aeronavele de tip Boeing aflate în leasing operaţional. Decizia vine ca urmare a schimbărilor atât în contextul economic dificil, cât şi a celor de pe piaţa aeronautică din România şi Europa, dar şi pentru a menţine o marjă de profit corectă în anul 2011", se arată într-o poziţie oficială a companiei la solicitarea Curierului Naţional. Blue Air nu mai operează curse interne începând cu 10 august 2010 şi îşi va folosi celelalte 7 aeronave pentru a acoperi destinaţiile externe din oferta companiei.
Sherif Ussama: Restrângem flota pentru a rămâne flexibili
Sherif Ussama, director general al Blue Air, susţine că schimbarea e o dovadă de flexibilitate a companiei într-o perioadă în care piaţa tinde să scadă. "Blue Air îşi va restrânge flota pentru a rămâne o companie flexibilă, care fu