Asociaţia Romană a Magazinelor Online - ARMO a atras, la numai două săptămâni din momentul lansării oficiale, peste 100 de cereri de aderare, fiind recunoscută ca asociaţie reprezentativă pentru mediul de comerţ online din România. “Este un rezultat foarte bun care arată, pe de o parte, interesul mediului de comerţ online din România pentru o maturizare şi profesionalizare a acestui tip de activitate, şi, pe de altă parte, faptul că structura propusă prin
Asociaţia Romană a Magazinelor Online - ARMO a atras, la numai două săptămâni din momentul lansării oficiale, peste 100 de cereri de aderare, fiind recunoscută ca asociaţie reprezentativă pentru mediul de comerţ online din România.
“Este un rezultat foarte bun care arată, pe de o parte, interesul mediului de comerţ online din România pentru o maturizare şi profesionalizare a acestui tip de activitate, şi, pe de altă parte, faptul că structura propusă prin Asociaţia Romană a Magazinelor Online ARMO este apreciată de majoritatea operatorilor ca fiind cea mai potrivită şi reprezentativă structură asociativă pentru întreaga industrie de comerţ online românesc,” a declarat Marius Ghenea, preşedintele ARMO.
În continuare, Consiliul Director al asociaţiei va audita în etape magazinele online solicitante, pentru a stabili dacă acestea operează în conformitate cu Codul de Bune Practici pentru Comerţul Online din România pentru anul 2010.
“Acest audit va evidenţia şi neconformităţile care pot fi remediate de magazinele online solicitante, situaţie în care ele pot fi acceptate ca membri ARMO cu drepturi depline, dar cu obligaţia de a intra în conformitate în termen de maxim 3 luni de la aderare. Din acest motiv, estimăm că aderarea următorilor membri (pe lângă cele 21 de magazine online fondatoare), va avea loc în maxim 3 luni,” a adăugat Radu Apostolescu, vicepreşedinte ARMO, director de marketing e