Touareg face un salt mare către zona premium. Cu un aspect şi un comportament mult mai dinamice, la care se adaugă o calitate excelentă a interiorului, Touareg are atuurile unui bestseller.
Lungimea a crescut cu 4,3 cm faţă de modelul înlocuit, dar înălţimea a scăzut cu doi cm. Şi ampatamentul a fost alungit cu 4 cm, măsurând acum 2,90 metri. În această clasă, cu excepţia lui PorscheCayenne, nici un alt SUV nu este mai scund, iar aceasta este o dovadă a fluidităţii exteriorului.
Ceea ce iese din prima în evidenţă când urci la volanul noului Touareg este calitatea interioară mult îmbunătăţită faţă de vechea generaţie. Volkswagen s-a apropiat atât de mult de vârful premium al segmentului, încât se poate bate de la egal la egal cu modele precum X5, ML sau Q7. Şi asta în condiţiile unui preţ mai bun. Habitaclul noului Touareg este caracterizat de o mare atenţie pentru detaliu: linii bine conturate, materiale de calitate, o ergonomie excelentă şi o poziţie de condus optimă.
Practic îţi configurezi postul la volan la milimetru şi nu ai niciodată senzaţia că te afli la volanul unei maşini de 1,71 metri înălţime. În acest sens se remarcă armonia generată de mixul reuşit între robusteţea tipică unui model de teren şi atmosfera specifică unei limuzine de lux. Instrumentele de bord au evoluat mult faţă de generaţia anterioară, nu numai în ceea ce priveşte designul, dar mai ales complexitatea.
Interior high-tech
Display-ul de pe consola centrală, cu funcţie touch screen este practic o mică punte de comandă, de unde se accesează toate sistemele maşinii.Avem şi un sistem de camere de luat vederi inteligente, care poate genera chiar o proiecţie de 360 de grade de deasupra maşinii. Mărirea ampatamentului se simte foarte bine de pasagerii de pe locurile posterioare, care au la dispoziţie mai mult loc în zona genunchilor.
Dinamică reuşi