British Petroleum a cheltuit aproape 100 de milioane de dolari pe publicitate in timpul deversarii de petrol din Golful Mexic, ceea ce inseamna cinci milioane de dolari pe saptamana.
Suma este de cinci ori mai mare decat estimarea initiala facuta in august si de trei ori mai mare decat bugetul alocat de companie anul trecut, potrivit CNN Money.
Reprezentantii companiei petroliere au afirmat ca bugetul de publicitate a fost marit pentru a informa locuitorii de pe coastele Golfului Mexic in ce stadiu se afla lucrarile de curatare a apei si oprire a deversarii. De asemenea, raportul prezentat de BP arata si ca au marit numarul de reclame in ziarele locale.
BP a prezentat informatiile la cererea unei comisii din Congresul SUA care a vrut sa stie ce sume a cheltuit compania pe publicitate dupa accidentul petrecut in Golful Mexic, in luna aprilie.
British Petroleum a cheltuit aproape 100 de milioane de dolari pe publicitate in timpul deversarii de petrol din Golful Mexic, ceea ce inseamna cinci milioane de dolari pe saptamana.
Suma este de cinci ori mai mare decat estimarea initiala facuta in august si de trei ori mai mare decat bugetul alocat de companie anul trecut, potrivit CNN Money.
Reprezentantii companiei petroliere au afirmat ca bugetul de publicitate a fost marit pentru a informa locuitorii de pe coastele Golfului Mexic in ce stadiu se afla lucrarile de curatare a apei si oprire a deversarii. De asemenea, raportul prezentat de BP arata si ca au marit numarul de reclame in ziarele locale.
BP a prezentat informatiile la cererea unei comisii din Congresul SUA care a vrut sa stie ce sume a cheltuit compania pe publicitate dupa accidentul petrecut in Golful Mexic, in luna aprilie.