Piaţa locală de imprimante pe segmentul consumer a scăzut cu 30-40% în primul semestru al anului comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce piaţa a crescut cu aproape 10% datorită reluării investiţiilor companiilor în echipamente de birou, a declarat Ciprian Barangă, directorul de vânzări şi marketing al Epson pentru România şi Bulgaria.
Epson România, subsidiara locală a celui mai mare producător de videoproiectoare din lume, a lansat ieri pe piaţa locală noi produse pentru segmentul business şi pentru domeniul educaţional. Potrivit lui Barangă, cele mai bine vândute produse vor fi videoproiectoarele.
"Cred că proiectoarele se vor vinde cel mai bine şi ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor cu cel puţin 20% în acest an", a declarat Barangă.
De asemenea, Epson a lansat o masă interactivă care le permite utilizatorilor să vizualizeze fotografii, care pot fi mărite şi deplasate pe ecran foarte uşor, cu o mişcare a mâinii. Un asemenea dispozitiv, creat în special pentru domeniul hotelier şi restaurante, costă 7.000 de euro. Directorul de vânzări şi marketing al Epson România a declarat că au fost livrate două astfel de echipamente în judeţul Braşov. El a mai spus că speră ca acest echipament să fie cumpărat şi de şcoli şi grădiniţe.
Pentru domeniul educaţional, Epson a prezentat o tablă interactivă, pe care se pot face adnotări peste imaginea care provine de la un videoproiector. Un asemenea produs costă între 5.000 şi 6.000 de lei.
Piaţa locală de imprimante pe segmentul consumer a scăzut cu 30-40% în primul semestru al anului comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce piaţa a crescut cu aproape 10% datorită reluării investiţiilor companiilor în echipamente de birou, a declarat Ciprian Barangă, directorul de vânzări şi marketing al Epson pentru România şi Bulgaria.
Epson România, subsidiara locală a cel