Mai bine de 100 de magazine online vor să intre în ARMO
Fondatorii spun că este un rezultat bun ţinând cont de cele doar 2 săptămâni de existenţă
Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO) a devenit un punct de interes pentru mai bine de 100 de magazine de profil care vor să adere la această asociaţie care a fost recunoscută ca fiind reprezentativă pentru mediul de comerţ online din România. "Este un rezultat foarte bun care arată, pe de o parte, interesul mediului de comerţ online din România pentru o maturizare şi profesionalizare a acestui tip de activitate, şi, pe de altă parte, faptul că structura propusă prin Asociaţia Română a Magazinelor Online ARMO este apreciată de majoritatea operatorilor ca fiind cea mai potrivită şi reprezentativă structură asociativă pentru întreaga industrie de comerţ online românesc", a declarat într-un comunicat, remis redacţiei, Marius Ghenea, preşedintele Asociaţiei Române a Magazinelor Online.
Pretendenţii trebuie să funcţioneze după Codul de Bune Practici
În continuare, Consiliul Director al asociaţiei va audita în etape magazinele online solicitante, pentru a stabili dacă acestea operează în conformitate cu Codul de Bune Practici pentru Comerţul Online din România pentru anul 2010. "Acest audit va evidenţia şi neconformităţile care pot fi remediate de magazinele online solicitante, situaţie în care ele pot fi acceptate ca membri ARMO cu drepturi depline, dar cu obligaţia de a intra în conformitate în termen de maximum 3 luni de la aderare. Din acest motiv, estimăm că aderarea următorilor membri (pe lângă cele 21 de magazine online fondatoare) va avea loc în maximum 3 luni", a adăugat Radu Apostolescu, vicepreşedinte ARMO, director de marketing eMAG.ro.
Asociaţia Română a Magazinelor Online "ARMO" are ca obiectiv principal susţinerea dezvoltării comerţului online în România,