România trebuie să aloce sume consistente pentru dezvoltarea infrastructurii de transport, în ciuda constrângerilor bugetare, astfel încât să-şi poată valorifica potenţialul natural de a deveni un centru logistic în Europa Centrale şi de Est, potrivit PricewaterhouseCoopers România. "Lipsa finanţării este problema crucială pentru toate tipurile de infrastructură de transport, atât la nivel local, naţional, cât şi internaţional. În cazul României, acolo unde nevoia dezvol
România trebuie să aloce sume consistente pentru dezvoltarea infrastructurii de transport, în ciuda constrângerilor bugetare, astfel încât să-şi poată valorifica potenţialul natural de a deveni un centru logistic în Europa Centrale şi de Est, potrivit PricewaterhouseCoopers România.
"Lipsa finanţării este problema crucială pentru toate tipurile de infrastructură de transport, atât la nivel local, naţional, cât şi internaţional. În cazul României, acolo unde nevoia dezvoltării proiectelor de infrastructură de transport este foarte mare, statul român trebuie să pregătească o strategie de investiţii pe termen lung. Cu toate constrângerile bugetare actuale, România trebuie să aloce sume consistente dezvoltării infrastructurii de transport pentru a putea valorifica la maximum potenţialul natural al ţării de a deveni un centru logistic în regiunea Europei Centrale şi de Est, potenţial generat de doi factori principali: proximitatea pieţelor dezvoltate din Europa Centrală şi deschiderea la Marea Neagră prin portul Constanţa, adevărată poartă de acces a Europei dinspre Asia", a declarat într-un comunicat Daniel Anghel, Partener, Impozite şi Taxe Indirecte, PricewaterhouseCoopers România.
El a menţionat că acordarea unor facilităţi la import, cum ar fi amânarea plăţii TVA la import, ar elimina costul prefinanţării TVA pentru companii şi ar încuraja volumul de tranzacţii desfăşurate în po