Am putea introduce în WC-urile publice din ţară câte o cutie de viteze marca Ford.
Compania Ford Motor din SUA a angajat cinci ingineri cu nasuri sensibile ca să adulmece mirosurile din automobilele Ford. (Poftim, ce slujbă, să miroşi ca un câine banchetele şi parbrizele unei maşini!) Sarcina acestor oameni este să stabilească un parfum propriu pentru automobilele Ford, care să ofere pasagerilor „o stare de bine". Parfumul va fi o „valoare adăugată" brandului Ford. (Despre iniţiativa producătorului auto puteţi să citiţi mai multe în „Forbes România", revistă care va apărea la începutul săptămânii viitoare. Puţină reclamă nu strică, doar sunt angajat la această publicaţie!) Cu siguranţă, cei cinci specialişti cu nasurile ascuţite vor inventa un parfum aparte. (Americanii nu cheltuiesc banii aiurea când e vorba de un brand.)
Avem motive de bucurie pentru acest moft americănesc. La Uzinele Ford de la Craiova va mirosi în scurt timp a Ford. Nu contează ce fel de aromă vor emana maşinile (să pută ca flatulaţia unei vaci din Arizona şi tot ar fi ceva!), dar aerul oraşului se va schimba. Şi Călin Popescu Tăriceanu, proaspăt dealer Ford, va mirosi a Ford. (O mică satisfacţie pentru fostul premier, care a pus umărul la vânzarea uzinei de la Craiova către americani: o să-i miroase hainele, părul şi gura a Ford, la prima mână!)
Pentru că în România se află singurul producător de Ford din zonă, această oportunitate nu trebuie ratată. Am putea introduce în fiecare WC din gările şi parcurile ţării câte o cutie de viteze sau măcar o oglindă retrovizoare marca Ford. Astfel, vom înlocui tradiţionala putoare de urină din closetele noastre publice cu parfumul Ford. Ar fi prima revoluţie a closetelor din România finanţată de o companie americană! Mai mult, să se bage o portieră Ford în fiecare tren (pentru că şi budele acestora put a urină) şi un alternator Ford în subs