Sefii Termo-Service sar in ajutorul persoanelor care nu stiu cum sa-si achite facturile electronic. Si asta dupa ce E.ON Moldova si E.ON Gaz Distributie si-au inchis casieriile, obligandu-si clientii sa plateasca serviciile de gaz si curent electric prin mijloace alternative. "Studiem posibilitatea ca facturile la energie si gaz sa poata fi achitate prin casieriile noastre, dupa ce clientii ne aduc facturile emise de cei de la E.ON. In baza unei declaratii pe propria raspundere, prin care clientul se angajeaza sa ne mandateze noua aceasta sarcina, am putea, pe viitor, sa-i ajutam pe cei care nu se descurca cu roboteii sau cu tranzactiile bancare. Venim, astfel, in sprijinul persoanelor varstnice, care sunt obisnuite sa-si achite serviciile la casieriile traditionale. Totodata, am putea solicita noi facturile de la E.ON, tot in baza unui acord semnat de client, iar cand acesta achita serviciile prin casieria noastra, noi viram banii catre furnizori", a declarat Tudor Tudose, directorul SC Termo-Service SA.
Acesta a mai precizat ca o serie de mijloace de plata electronice ar putea fi amplasate si in cadrul casieriilor, unde persoanele ar putea achita serviciile asistate de un angajat de la SC Termo-Service SA.
Sefii Termo-Service sar in ajutorul persoanelor care nu stiu cum sa-si achite facturile electronic. Si asta dupa ce E.ON Moldova si E.ON Gaz Distributie si-au inchis casieriile, obligandu-si clientii sa plateasca serviciile de gaz si curent electric prin mijloace alternative. "Studiem posibilitatea ca facturile la energie si gaz sa poata fi achitate prin casieriile noastre, dupa ce clientii ne aduc facturile emise de cei de la E.ON. In baza unei declaratii pe propria raspundere, prin care clientul se angajeaza sa ne mandateze noua aceasta sarcina, am putea, pe viitor, sa-i ajutam pe cei care nu se descurca cu roboteii sau cu tranzactiile bancar