Aproximativ 900 de persoane s-au coalizat pe internet pentru a da în judecatã Volksbank pentru neregularităţi în contracte. Clienţii nemultumiţi reclamã printre altele introducerea comisionului de risc şi aplicarea incorectă a unor formule de calcul în urma căreia sumele de plată sunt mai mari decât ar trebui.Faţã în faţã cu perspectiva unui val de procese, conducerea bancii a decis sã se întalneascã cu reprezentanţii clienţilor bãncii.
Aproximativ 900 de persoane s-au coalizat pe internet pentru a da în judecatã Volksbank pentru neregularităţi în contracte. Clienţii nemultumiţi reclamã printre altele introducerea comisionului de risc şi aplicarea incorectă a unor formule de calcul în urma căreia sumele de plată sunt mai mari decât ar trebui.
Faţã în faţã cu perspectiva unui val de procese, conducerea bancii a decis sã se întalneascã cu reprezentanţii clienţilor bãncii.
Preşedintele Volksbank România ii va primi în aceastã dupã-amiazã pe reprezentanţii clienţilor nemultumiţi, în încercarea de a tempera iniţiativa privind acţiunea în justiţie pe care aceştia au demarat-o.
Joi conducerea Volksbank a dat un comunicat în care fãcea un pas înapoi, admiţãnd cã în cazul majoritãţii clienţilor bãncii, ratele vor fi mai scazute. Iniţiativa a prins contur pe forumuri şi grupuri de discuţii, fiind prima de acest gen.
Dupa ce clienţii Volksbank s-au organizat şi au dat semnalul iminentei acţiuni în justiţie, Internetul a devenit spaţiul în care şi clienţii altor bãnci au demarat proiecte similare. BCR este, dupa Volksbank, cel mai avansat într-un proiect similar, membrii grupului s-au întâlnit deja pentru a pune la punct urmatorii paşi în vederea acţiunii intentatã în justiţie. Andreea Pietroşel
Aproximativ 900 de persoane s-au coalizat pe internet pentru a da în judecatã Volksbank pentru neregularităţi în contracte. Clienţii nemultumiţi reclam