În urma unor sesizări privind tentative de fraudă prin intermediul mesajelor text de tip SMS, în care este folosit numele companiei, Hyundai Auto România avertizează clienţii să nu cadă în plasa unor astfel de înşelăciuni, precizând că "nu are nicio legătură cu aceste mesaje/apeluri telefonice, considerând această acţiune drept frauduloasă şi cu unic scop de escrocare a persoanelor vizate", şi nici nu desfăşoară vreao promoţie de acest gen", mai notează compania.
"O serie de clienţi au primit mesaje SMS prin care erau anunţaţi că au câştigat premii în bani, maşini sau telefoane mobile oferite de către Hyundai Auto Romania. Pentru a intra în posesia premiului se solicită transmiterea de date personale, apelarea unor anumite numere de telefon, achiziţia de cartele valorice şi trimiterea codului de acces sau efectuarea de transferuri bancare. (...)clienţii / persoanele contactate sunt rugate să nu îşi comunice datele personale în cadrul unor astfel de apeluri, chiar daca se precizează ca sunt apelaţi din partea Hyundai Auto România", mai notează compania în comunicatul remis ieri presei.
Precizând că "nu foloseşte aceste modalităţi de comunicare pentru anunţarea promoţiilor sau campaniilor derulate şi nu solicită clienţilor săi date cu caracter personal prin această modalitate", importatorul a anunţat ieri că a apelat la organele de cercetare penală pentru identificarea şi pedepsirea persoanelor vinovate de această dezinformare frauduloasă, cu grave consecinţe asupra imaginii companiei.
"În situaţia în care primiţi acest tip de mesaje sau comunicări telefonice, vă rugăm să ne contactaţi la adresa e-mail: office.hyundai@tiriacauto.ro", se arată în documentul remis presei.
În urma unor sesizări privind tentative de fraudă prin intermediul mesajelor text de tip SMS, în care este folosit numele companiei, Hyundai Auto România aver