Giganţii industriei auto mondiale sunt gata pentru o nouă demonstraţie de forţă. Zeci de noi modele de serie sau concepte se pregătesc să îşi arate strălucirea la Mondial de l’automobile 2010. Salonul auto de la Paris va debuta pe 30 octombrie, cu două zile dedicate presei. Apoi, între 2 şi 17 octombrie, publicul larg va avea posibilitatea de a vedea pe viu toate vedetele motorizate pe care producătorii de automobile sunt gata să le elibereze pe şosele. În ciuda crizei ca
Giganţii industriei auto mondiale sunt gata pentru o nouă demonstraţie de forţă. Zeci de noi modele de serie sau concepte se pregătesc să îşi arate strălucirea la Mondial de l’automobile 2010.
Salonul auto de la Paris va debuta pe 30 octombrie, cu două zile dedicate presei. Apoi, între 2 şi 17 octombrie, publicul larg va avea posibilitatea de a vedea pe viu toate vedetele motorizate pe care producătorii de automobile sunt gata să le elibereze pe şosele. În ciuda crizei care a muşcat adânc din profiturile companiilor, zeci de concepte şi noi modele de serie au deja bine stabilit locul în interiorul halelor imense de la Porte de Versailles. Motor-show-ul parizian vuieşte de zgomotul motoarelor şi de forfota echipelor de designeri şi tehnicieni aflate încă de pe acum la faţa locului, pentru a face o vedetă din fiecare exponat. Gazdele franceze speră ca şi în acest an să facă din Paris capitala industriei auto mondiale. Dacă se va atinge măcar succesul înregistrat la ediţiile anterioare, din 2006 şi 2008, organizatorul AMC Promotion se poate mândri cu cel mai vizitat salon auto mondial. Conform oficialilor AMC, în 2008, aproape 1,5 milioane de vizitatori au trecut pragul expoziţiei, asistând la premiera mondială a 80 de vehicule.
Moda culorii verzi
A devenit deja o modă a tuturor saloanelor auto să promoveze, pe lângă bolizi gurmanzi plini de echipamente de ultimă oră, cât mai