Pe o piaţă estimată la aproximativ 20 de milioane de euro şi disputată de zece mari jucători, nou-intratul Domino’s Pizza ţinteşte locul întâi pe segmentul livrării de pizza la domiciliu. Cât de repede îşi propune să ajungă în fotoliul de lider? În numai doi ani! În 2005, deţinătorul francizei Domino’s în Turcia a încercat să deschidă la Bucureşti o unitate sub numele faimosului brand american. După negocieri intense, afacerea a picat, neînţelegerile fi
Pe o piaţă estimată la aproximativ 20 de milioane de euro şi disputată de zece mari jucători, nou-intratul Domino’s Pizza ţinteşte locul întâi pe segmentul livrării de pizza la domiciliu. Cât de repede îşi propune să ajungă în fotoliul de lider? În numai doi ani!
În 2005, deţinătorul francizei Domino’s în Turcia a încercat să deschidă la Bucureşti o unitate sub numele faimosului brand american. După negocieri intense, afacerea a picat, neînţelegerile fiind puse pe seama împărţirii procentelor între cei ce ar fi urmat să devină parteneri. Trei ani mai târziu, piaţa a fost testată chiar de reprezentanţii companiei americane. Din nou, însă, nu s-a ajuns la un acord între posibilii viitori parteneri. Acum, Domino’s revine în România, după ce a definitivat o înţelegere cu grupul Rădăcini, companie cunoscută mai cu seamă ca dealer de maşini. Surse din piaţă au declarat pentru Capital că taxa de intrare în franciza Domino’s este de 100.000 de dolari, iar americanii au ca ţintă poziţionarea brandului pe locul I pe piaţa locală. „Nimeni nu ne poate concura din perspectiva raportului calitate-preţ-livrare, spune Iulian Daniel, managerul primului restaurant Domino‘s din Bucureşti. În doi ani se vor deschide patru-cinci magazine în fiecare cartier bucureştean, urmând să ne extindem şi în ţară.“
Compania care va opera brandul, Domino’s Pizza Maxim, este deţinută de omul de afaceri de origine iraniană Ali Mada