Producătorul de panificaţie şi morărit Titan din Ilfov, cu afaceri de 57 mil. euro şi un profit de aproape 2 mil. euro în 2009, înregistrează un profit net de un milion de euro din reţeaua proprie de magazine, Belforno Fresh. Compania are în prezent 40 de magazine, deschise în Capitală şi în apropierea acesteia, în care lucrează aproximativ 200 de persoane şi intenţionează ca în următorii doi ani să deţină un lanţ de 70 de astfel de unităţi. Dacă în prezent reţeaua asigură aproximativ 10% din veniturile companiei, respectiv 5,7 mil. euro, în momentul în care aceasta va ajunge la 50 de unităţi va înregistra aproximativ 14% din veniturile companei, potrivit declaraţiilor anterioare ale reprezentanţilor producătorului. Investiţia pentru deschiderea unui singur magazin propriu, în care sunt comerciazate atât diferite feluri de pâine, cât şi batoane, chifle, produse de patiserie şi cofetărie sau sandwich-uri, este de 200.000 de euro, iar reprezentanţii Titan intenţionează să mai achiziţioneze alte cinci spaţii până la finalul acestui an pentru deschiderea de noi magazine.
Producătorul de panificaţie şi morărit Titan din Ilfov, cu afaceri de 57 mil. euro şi un profit de aproape 2 mil. euro în 2009, înregistrează un profit net de un milion de euro din reţeaua proprie de magazine, Belforno Fresh. Compania are în prezent 40 de magazine, deschise în Capitală şi în apropierea acesteia, în care lucrează aproximativ 200 de persoane şi intenţionează ca în următorii doi ani să deţină un lanţ de 70 de astfel de unităţi. Dacă în prezent reţeaua asigură aproximativ 10% din veniturile companiei, respectiv 5,7 mil. euro, în momentul în care aceasta va ajunge la 50 de unităţi va înregistra aproximativ 14% din veniturile companei, potrivit declaraţiilor anterioare ale reprezentanţilor producătorului. Investiţia pentru deschiderea unui singur magazin propriu, în care sunt c