Tot mai mulţi clienţi nemulţumiţi de serviciile de creditare bancare
Mai multe bănci locale trebuie să facă faţă în această perioadă unui nou val de nemulţumiri din partea clienţilor, care se simt „înşelaţi” de instituţiile de credit. Multe reclamaţii ale clienţilor provin din clauze formulate ambiguu, declarate ca fiind abuzive de către instanţele de judecată. Clienţii nemulţumiţi sunt organizaţi prin intermediul internetului şi au creat chiar o bază internă de date în care se pot găsi diverse modele de documente trimise în timp de oficialii unor bănci, precum şi alte resurse care ar putea fi folosite în procesele pe care doresc să le intenteze unor bănci. Deşi recunosc că se confruntă cu o situaţie în premieră pentru ei, oficialii băncilor nu doresc să comenteze public demersul clienţilor, însă afirmă că există teama riscului instabilităţii financiare.
„Nu prea. Dobânzile sunt exagerate, iar multe taxe sunt abuzive. Dacă tot aşa continuă, în curând nu vor mai avea clienţi.”
Vasile Gorea
„Da, deocamdată. Încă nu am avut incidente cu banca, sper că nici de acum încolo nu o să am.”
Mariana Şăulean
„Eu deocamdată nu am avut probleme, dar mi-e cam teamă, pentru că am auzit la unele cunoştinţe ce au păţit. Cam profită de criză băncile.”
Ioan Sita
„Băncile nu informează clienţii în mod corect. Spre exemplu, am întâlnit persoane care şi-au încheiat diverse contracte la unele bănci, dar nu li se oferea asigurare de viaţă.”
Felicia Feier
Tot mai mulţi clienţi nemulţumiţi de serviciile de creditare bancare
Mai multe bănci locale trebuie să facă faţă în această perioadă unui nou val de nemulţumiri din partea clienţilor, care se simt „înşelaţi” de instituţiile de credit. Multe reclamaţii ale clienţilor provin din clauze formulate ambiguu, declarate ca fiind abuzive de către instanţele de judecată. C