Serviciile care au rămas fără o parte din angajaţi fac faţă cu greu solicitărilor. Evidenţa Populaţiei, Serviciul de Poliţie Comunitară şi Biroul de Ridicări auto suferă cel mai tare din cauza disponibilizărilor.
CITIŢI ŞI:
Primăria Sibiu a fentat legal Guvernul şi a dat afară mai puţini oameni
Banca magnatului Ilie Carabulea concediază aproape 200 de oameni la Sibiu
Disponibilizări la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu
Reorganizarea prin disponibilizarea de angajaţi la mai multe servicii din cadrul primăriei Sibiu face ca până şi una din cele mai bine organizate administraţii locale din România, să înceapă să dea rateuri. Municipalitatea a crezut iniţial că activitatea instituţiei ce conduce destinele oraşului nu va fi afectată prea tare, dar menţinerea blocată a posturilor rămase vacante şi după disponibilizări, a făcut ca problemele să apară inevitabil. Reprezentanţii primăriei recunosc că serviciile de Evidenţa Populaţiei şi cel de Poliţie Comunitară sunt cele mai lovite de probleme odată cu scăderea numărului de angajaţi.
Decizia de a se renunţa a mai fi oficiate căsătorii civile sâmbăta, din cauză că nu mai sunt destui angajaţi care să asigure activitatea şi în afara zilelor lucrătoare, nu a făcut decât să degreveze o parte din volumul de muncă la Starea Civilă. La Evidenţa Populaţiei problemele sunt însă şi mai mari. Din lipsă de oameni primăria Sibiu se vede nevoită să prelungească termenele pentru durata eliberării cărţilor de identitate, certificatelor de deces, la acest serviciul public. „Păi e simplu. Nu avem oameni şi atunci nu mai putem garanta omului că în trei zile îi facem carte de identitate, pentru că acum durează cinci zile. Asta este realitatea în momentul de faţă” a explicat primarul Klaus Iohannis. Şapte persoane au fost date afară de la acest serviciu.
Patrule comunitare mai puţine prin or