Ion Alexandru Ţiriac pariază în continuare pe piaţa locală, în condiţiile în care spune că România reprezintă o piaţă de 20 milioane de locuitori, care se află în prezent cu aproape 20 de ani în urma ţărilor europene.
Fiul miliardarului Ion Ţiriac şi reprezentantul acţionarului în consiliile de administraţie ale Ţiriac Holdings, Unicredit Ţiriac Bank, Allianz Asigurări şi Metro Cash & Carry a decis să schimbe strategia pentru proiectul imobiliar exclusivist Stejarii din nordul Capitalei şi să scoată apartamentele spre închiriere, o piaţă atacată recent şi de alţi dezvoltatori imobiliari. Din proiectul de 280 de apartamente s-au vândut până în prezent în jur de 20 de locuinţe.
Inspirat de politica dezvoltatorilor imobiliari din Monte Carlo, familii care construiesc case, dar pe care le păstrează în proprietate mai multe generaţii, Ion Alexandru Ţiriac, 33 de ani, a decis că o parte din proiectul exclusivist Stejarii să fie destinat închirierii, aproximativ 260 de apartamente.
Modelul Monte Carlo
"Noi avem la Monte Carlo un apartament închiriat de 30 de ani. Am dori foarte mult să-l cumpărăm, dar proprietarul nu doreşte să vândă", spune fiul fostului mare tenismen român, care şi-a dezvoltat afacerile din România începând din 1990 şi care a adus pe piaţa locală nume precum Mercedes-Benz, Ford sau Metro Cash & Carry.
Ţiriac Jr. este convins că acest concept de business poate prinde şi în România şi spune că 1.000 de oameni vor sta în complexul rezidenţial până în 2014, când se va finaliza şi partea a doua a proiectului, şi va fi gata şi un club pentru cei care locuiesc acolo.
"La Monte Carlo, toate apartamentele de la mare şi cele premium sunt deţinute de o singură familie, care le-a construit acum 60 de ani. Se vând doar apartamente fără privelişte bună, cele poziţionate slab, iar cele bune