Eşalonarea plăţilor pe care statul o aplică faţă de companiile de transport persoane atinge în prezent recorduri care depăşesc şi 380 de zile. Cu toate acestea, lipsa atenţiei din partea legiuitorului nu se regăseşte nici măcar în sporirea controalelor pe care ar trebui să le întreprindă mai des pe trasee în vederea stopării sau a diminuării pirateriei în transportul de persoane. Aşa, să mai dea o mână de ajutor la pagubele pe care le produce!
Dacă scăderea numărului de călători transportaţi a fost cauzată în mare măsură şi de numărul mare de disponibilizări, dar şi a micşorării puterii de cumpărare, o a treia "variantă" care a trebuit să fie luată în considerare în ultimii doi ani o reprezintă apariţia pirateriei în transportul de persoane. Transportul fără autorizaţie dezvoltat în ultimii doi ani a creat o nouă şi stabilă sursă de venit persoanelor lăsate în şomaj.
"Întâlnim, surprinzător, de multe ori pe traseu şi microbuze de marfă, care transportă ilegal persoane pe distanţe scurte. Mulţi dintre cei care practică o astfel de piraterie folosesc de multe ori staţii de emisie-recepţie pentru a putea evita controalele poliţiei. După un "recensământ" al poliţiei, pe raza municipiului Maramureş, îşi desfăşoară activitatea circa 200 de vehicule de 8+1 locuri, care în medie practică în jur de 20 de curse zilnic la un preţ pe cursă de 2 lei", a declarat pentru Transporter Daniel Drule, director general Azur.
Eşalonarea plăţilor pe care statul o aplică faţă de companiile de transport persoane atinge în prezent recorduri care depăşesc şi 380 de zile. Cu toate acestea, lipsa atenţiei din partea legiuitorului nu se regăseşte nici măcar în sporirea controalelor pe care ar trebui să le întreprindă mai des pe trasee în vederea stopării sau a diminuării pirateriei în transportul de persoane. Aşa, să mai dea o mână de ajutor la pagubele pe care le