Tabloidul britanic The Sun, editat de compania News International, si-a lansat propriul parfum, numit Buzz, care va fi promovat prin postere parfumate pe strazile din apropierea celebrului magazin londonez Harrods, informeaza Brand Republic. Parfumul a fost realizat in colaborare cu specialistul Roja Dove, care lucreaza pentru Harrods, unde va fi vandut, incepand de luni, la pretul de 70 de euro pentru o sticluta de 50 ml. Doua postere parfumate vor fi amplasate in statia de autobuz situata vizavi de celebrul magazin. Parfumul, a carui sticla doreste sa ilustreze "conceptul de divertisment", este descris ca fiind o combinatie intre stilul lui Sarah Jessica Parker, carisma Sophiei Loren, indrazneala lui Beyonce Knowles si farmecul prietenos al lui Cheryl Cole. Un purtator de cuvant al News International a descris Buzz ca fiind format din note proaspete de citrice si bergamota, imbinate cu iasomie si ylang ylang, cu o baza de vanilie si santal. "Fiecare ingredient se adauga celorlalte pentru a crea sentimentul premierelor, debuturilor si a momentelor de covor rosu", a mai spus purtatorul de cuvant al publisherului The Sun. "Colaborarea cu The Sun a fost un pas neobisnuit pentru mine. In cariera mea am creat parfumuri individuale pentru clienti, dar am fost foarte surprins cand mi s-a cerut sa creez un parfum pentru un ziar", a declarat parfumierul Roja Dove. (Mediafax) Tabloidul britanic The Sun, editat de compania News International, si-a lansat propriul parfum, numit Buzz, care va fi promovat prin postere parfumate pe strazile din apropierea celebrului magazin londonez Harrods, informeaza Brand Republic. Parfumul a fost realizat in colaborare cu specialistul Roja Dove, care lucreaza pentru Harrods, unde va fi vandut, incepand de luni, la pretul de 70 de euro pentru o sticluta de 50 ml. Doua postere parfumate vor fi amplasate in statia de autobuz situata vizavi de cel