Experienţa acumulată de compania Beny Trans în transportul de persoane a atras după sine dezvoltarea unei alte companii "soră", Orizontul, ambele desfăşurându-şi activitatea în Satu Mare.
Dezvoltarea constantă pe care firmele de transport persoane şi-au permis-o încă de la înfiinţarea lor a dat ocazia echipei manageriale de la Beny Trans să-şi achiziţioneze cash propriile autovehicule. Evitarea îndatorării companiei către bănci, dar şi diversificarea domeniilor de activitate situează azi firma pe o scară ascendentă din punct de vedere al veniturilor, dar şi al profitului.
Dezvoltarea în paralel a unei staţii de ITP, a unui service, a unei staţii de betoane şi exploatarea unei cariere de piatră au oferit companiei libertatea financiară dorită, dar şi necesară în perioada de criză actuală. Neîncasarea datoriilor de la stat pentru subvenţiile acordate tichetelor de călătorie pentru persoanele pensionate sau cu handicap a atras totuşi după sine un deficit în buget de 10.000 lei.
Prin încercarea de a randamenta toate cheltuielile pe care compania le efectuează lunar, dar şi prin prioritizarea facturilor la plată, se poate vorbi la jumătatea anului 2010 de un mic profit. Traseele pe care Beny Trans îşi desfăşoară activitatea, dar şi contractele pentru curse speciale cu parteneri ca Drexmayer, au menţinut vie dorinţa de modernizare a parcului auto actual. Cu o flotă compusă din 12 autovehicule, atât microbuze cât şi autobuze, compania din Satu Mare este pregătită financiar pentru a-şi înzestra capacitatea de transport a persoanelor cu noi maşini.
"Singura "necunoscută" pe care noi o întâmpinăm acum şi cu care ne pierdem şi cel mai mult timp este calitatea vehiculelor care, chiar dacă sunt de marcă, odată puse la muncă pe drumurile ţării, încep încet să cedeze, puţin câte puţin şi într-un timp relativ scurt. Când va veni vorba de achiziţionare