Conform ultimelor date MEMRB, raportate pentru iunie-iulie 2010, Fabryo Corporation, producător de lacuri şi vopsele decorative, a înregistrat o creştere de 16% a cotei valorice, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania a înregistrat creşteri în volum şi valoare pe principalele categorii de produse, cea mai dinamică categorie fiind cea a lacurilor - creştere de 58% în volum şi 62% în valoare, se arată într-un comunicat al Fabryo.
Pe vopsele lavabile, creşterea în valoare este de 14%, în timp ce emailurile au înregistrat un avans de 12% în această perioadă. Rezultatele obţinute până în acest moment menţin estimările companiei, de majorare a cotei valorice la minimum 24%, până la finalul anului. "Ultimele date MEMRB indică o creştere faţă de aprilie-mai, astfel încât ne menţinem ţinta pentru acest an, în ceea ce priveşte poziţia de lider, atât în retail, cât şi în industrie. Ne consolidăm poziţia pe piaţa de decorative, printr-o creştere constantă, datorată proiectelor inovatoare, investiţiilor în reţeaua de retail şi lansărilor de noi produse", a declarat, în comunicat, Aliz Kosza, director general executiv Fabryo Corporation.
Conform cifrei totale de afaceri, Fabryo estimează că deţine o cotă valorică de 30% din piaţa totală de produse decorative, inclusiv colormixuri şi tencuieli - categorii care nu sunt incluse în monitorizarea MEMRB.
Fabryo Corporation este cel mai mare producător şi lider pe piaţa de lacuri şi vopsele decorative din România, cu vânzări realizate exclusiv pe piaţa locală. Compania deţine cea mai mare platformă de producţie de vopsele din Europa de Sud-Est, în urma unei investiţii de peste 20 milioane de euro, din 2006, până în prezent.
Conform ultimelor date MEMRB, raportate pentru iunie-iulie 2010, Fabryo Corporation, producător de lacuri şi vopsele decorative, a înregistrat o creştere de 16% a