Mai multe televiziuni din lume au inceput sa difuzeze de luni, 6 septembrie, un spot publicitar in care Bulgaria este prezentata ca destinatie turistica deosebita, sub logoul turistic "Feel Magic".
Televiziunile Eurosport, Euronews, National Geographic Channel si Discovery Channel vor transmite trei clipuri care vor face reclama Bulgariei, atat pentru statiunile sale montane si cele de pe litoralul Marii Negre, cat si pentru ecoturism si agroturism, patrimoniul sau cultural si obiectivele turistice deosebite, informeaza Novinite .
Clipurile vor fi prezentate in perioada 6 septembrie - 26 decembrie 2010 si 31 ianuarie - 27 martie 2011. Proiectul in valoare de 7,5 milioane de leva (circa 3,75 milioane de euro) se desfasoara pe linia Programului Operational de Dezvoltare Regionala.
Scopul campaniei de publicitate este de a prezenta posibilitatile de odihna din Bulgaria, cultura ei straveche, monumentele istorice si arhitecturale, izvoarele minerale si natura frumoasa.
Campania va contribui si la cresterea nivelului de informare despre Bulgaria ca destinatie turistica ce ofera securitate si liniste oaspetilor ei mai scrie agentia de presa bulgara.
Clipurile publicitare vor fi prezentate in cinci limbi - bulgara, engleza, germana, franceza si rusa, vor avea o durata de 30 de secunde fiecare si vor fi difuzate la ore de maxima audienta.
Mai multe televiziuni din lume au inceput sa difuzeze de luni, 6 septembrie, un spot publicitar in care Bulgaria este prezentata ca destinatie turistica deosebita, sub logoul turistic "Feel Magic".
Televiziunile Eurosport, Euronews, National Geographic Channel si Discovery Channel vor transmite trei clipuri care vor face reclama Bulgariei, atat pentru statiunile sale montane si cele de pe litoralul Marii Negre, cat si pentru ecoturism si ag