Elevii care utileazeaza Facebook au rezultate mai slabe la invatatura decat cei care nu au cont pe reteaua de socializare, spun psihologii.
Rezultatele examenelor pentru cei care folosesc reteaua sociala sunt cu 20% mai slabe, arata un studiu recent, preluat de Daily Mail.
Cercetatorii au infirmat mitul ca, prin utilizarea Facebook, tinerii isi dezvolta atentia distributiva atunci cand stau in fata calculatorului.
Faptul ca adolescentii mai intreprind si alte activitati in timp de stau pe Facebook a fost motivul de la care pornit studiul profesorului Paul Kirschner.
Studiul, la fel ca alte lucrari anterioare, sugereaza ca internautii considera ca pot face mai multe lucruri in acelasi timp si, astfel, economisesc timp. In realiate, arata cercetarea, activitatile simultane necesita mai mult timp si ii face pe tineri sa nu isi indeplineasca eficient sarcinile.
Echipa lui Kirschner a studiat 219 elevi de la o universitate americana.
Utlizitatorii Facebook au obtinut rezultate cu 20% mai proaste decat colegii lor care nu folosesc retelele de socializare.
Elevii care utileazeaza Facebook au rezultate mai slabe la invatatura decat cei care nu au cont pe reteaua de socializare, spun psihologii.
Rezultatele examenelor pentru cei care folosesc reteaua sociala sunt cu 20% mai slabe, arata un studiu recent, preluat de Daily Mail.
Cercetatorii au infirmat mitul ca, prin utilizarea Facebook, tinerii isi dezvolta atentia distributiva atunci cand stau in fata calculatorului.
Faptul ca adolescentii mai intreprind si alte activitati in timp de stau pe Facebook a fost motivul de la care pornit studiul profesorului Paul Kirschner.
Studiul, la fel ca alte lucrari anterioare, sugereaza ca internautii considera ca pot face mai multe lucruri in acelasi ti