In 2008, PepsiCo a lansat pe piata britanica un produs "sanatos", din ingrediente naturale. In ciuda campaniei de care s-a bucurat, produsul nu a reusit sa-si castige notorietatea pe piata, fiind in cele din urma retras.
Produsul, Pepsi Raw, avand si o varianta lansata pe piata americana anul trecut, Pepsi Natural, a fost promovat ca o bautura naturala - cererea pentru produse sanatoase fiind in crestere - ce poate fi cu succes folosita in cocteilurile alcoolice, conform news.com.au.
Desi in baruri si puburi vanzarile au fost satisfacatoare, in supermarketuri produsul nu s-a prea bucurat de cautare, motiv pentru care compania a decis sa-l scoata de pe piata.
In 2008, PepsiCo a lansat pe piata britanica un produs "sanatos", din ingrediente naturale. In ciuda campaniei de care s-a bucurat, produsul nu a reusit sa-si castige notorietatea pe piata, fiind in cele din urma retras.
Produsul, Pepsi Raw, avand si o varianta lansata pe piata americana anul trecut, Pepsi Natural, a fost promovat ca o bautura naturala - cererea pentru produse sanatoase fiind in crestere - ce poate fi cu succes folosita in cocteilurile alcoolice, conform news.com.au.
Desi in baruri si puburi vanzarile au fost satisfacatoare, in supermarketuri produsul nu s-a prea bucurat de cautare, motiv pentru care compania a decis sa-l scoata de pe piata.