Murfatlar, unul dintre principalii producători de vin de pe piaţa locală, intră în retail prin deschiderea propriilor crame şi estimează că în următorii doi-trei ani va avea "câteva sute" de astfel de locaţii la nivel naţional. Murfatlar este primul producător din industria vinului care anunţă planuri de extindere agresivă în retail.
"Toate cramele vor arăta identic, vor avea acelaşi preţ la raft, aceeaşi comunicare. Locaţiile optime sunt cele de proximitate, foarte aproape de consumator", a declarat pentru ZF Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar.
Cramele sunt dezvoltate sub forma unor parteneriate cu investitori locali, un model apropiat de franciză, în care Murfatlar vine cu brandul, know-how-ul, produsele investiţia de marketing, politica comercială, iar partenerul cu spaţiul, care poate să fie închiriat sau proprietate, şi amenajarea. Deschiderea unei crame se ridică la 10.000-15.000 de euro.
Întrebat de ce producătorul a decis să lanseze propriile crame, Negrescu a spus că "începând de anul trecut s-au ivit oportunităţi în piaţă ca urmare a modificării obiceiurilor de consum pe perioada de crizei, oportunităţi pe care încercăm să le speculăm".
Murfatlar, unul dintre principalii producători de vin de pe piaţa locală, intră în retail prin deschiderea propriilor crame şi estimează că în următorii doi-trei ani va avea "câteva sute" de astfel de locaţii la nivel naţional. Murfatlar este primul producător din industria vinului care anunţă planuri de extindere agresivă în retail.
"Toate cramele vor arăta identic, vor avea acelaşi preţ la raft, aceeaşi comunicare. Locaţiile optime sunt cele de proximitate, foarte aproape de consumator", a declarat pentru ZF Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar.
Cramele sunt dezvoltate sub forma unor parteneriate cu investitori locali, un model apropiat de franciză, în care M