In intervalul aprilie-iunie 2010 s-au vandut, zilnic, cu 134.700 mai putine ziare decat in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit ultimului raport BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor).
Cea mai mare scadere, de 44.000 de exemplare, a venit de la Libertatea. Cu toate acestea, tabloidul si-a mentinut locul doi la vanzari (148.400), dupa Click (207.400 exemplare vandute), analizeaza paginademedia.ro.
Fata de perioada aprilie-iunie 2009, singurele ziare care au inregistrat o crestere a vanzarilor au fost Adevarul (+7.500 exemplare) si Financiarul (+5.000 exemplare).
Cele doua mari cotidiene de sport, "Gazeta sporturilor" si "Pro Sport", sunt si ele in cadere libera. Tabloidizarea se pare ca nu prea le-a priit, din moment ce primul are un minus la vanzari de 24.000(66.400-42.400), iar al doilea o scadere de 10.600 (43.800-33.200).
In intervalul aprilie-iunie 2010 s-au vandut, zilnic, cu 134.700 mai putine ziare decat in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit ultimului raport BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor).
Cea mai mare scadere, de 44.000 de exemplare, a venit de la Libertatea. Cu toate acestea, tabloidul si-a mentinut locul doi la vanzari (148.400), dupa Click (207.400 exemplare vandute), analizeaza paginademedia.ro.
Fata de perioada aprilie-iunie 2009, singurele ziare care au inregistrat o crestere a vanzarilor au fost Adevarul (+7.500 exemplare) si Financiarul (+5.000 exemplare).
Cele doua mari cotidiene de sport, "Gazeta sporturilor" si "Pro Sport", sunt si ele in cadere libera. Tabloidizarea se pare ca nu prea le-a priit, din moment ce primul are un minus la vanzari de 24.000(66.400-42.400), iar al doilea o scadere de 10.600 (43.800-33.200).