În doi ani, cotidianul gratuit al Adevărul Holding a ajuns să fie prezent în fiecare oraş mare. Lansarea ediţiei de Giurgiu, de luni, încheie extinderea redacţiilor locale. Publicaţia „Adevărul de Seară“ şi-a mărit aria de extindere la 59 de oraşe mari şi mici, având 39 de ediţii, cu un tiraj total de 510.000 exemplare pe apariţie.
Cea mai recentă ediţie a „Adevărul de Seară" (ADS) a apărut luni la Giurgiu, cu un tiraj de 6.000 de exemplare în zilele de luni până vineri şi 4.000 de copii sâmbăta.
Din octombrie 2008, de când s-a lansat în Bucureşti, Cluj, Oradea, Iaşi, Bacău, Timişoara şi Arad, şi până în această lună, publicaţia a ajuns la 39 de ediţii locale şi regionale, care acoperă 59 de localităţi şi al căror tiraj total ajunge în prezent la 510.000 exemplare pe apariţie.
Numărul unu în fiecare oraş
„Cifrele BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor, n.r.) confirmă poziţia ziarului nostru în topul publicaţiilor locale, dar şi la nivel naţional. «Adevărul de Seară», cu toate ediţiile sale, are cel mai mare tiraj din România - peste o jumătate de milion de exemplare", a declarat Sabin Orcan, redactorul-şef al ADS, precizând că, în acelaşi timp, ziarul este numărul unu în fiecare dintre oraşele unde apare.
Orcan a mai spus că lansarea ediţiei de Giurgiu a reprezentat ultimul pas în dezvoltarea ADS în teritoriu. „Anul acesta am încheiat etapa de dezvoltare a proiectului şi ne apropiem de ceea ce ne-am propus. De acum înainte, ne vom concentra mai mult pe calitate decât pe cantitate. Şi sper ca, începând din această toamnă, să putem culege şi roadele acestei investiţii, cea mai mare din istoria presei locale româneşti", a spus redactorul şef al ADS.
Cele mai recente date ale Studiului Naţional de Audienţă (SNA) arată că „Adevărul de Seară" a fost citit de 654.000 de persoane pe ediţie, în perioada aprilie 2009 -