Specialiştii în Resurse Umane recomandă să fiţi atenţi la tot ce se întâmplă în jurul vostru la birou
Riscul de a te afla într-o situaţie neplăcută la locul de muncă poate apărea din mai multe cauze
Vă place actualul job. Activităţile zilnice sunt provocatoare şi aducătoare de satisfacţii, pachetul salarial este mulţumitor, iar colegii sunt mai mult decât în regulă. Într-un cuvânt, totul este bine. Vă place să munciţi la compania la care sunteţi angajat şi nici nu se pune problema să aveţi temeri că v-aţi putea pierde jobul. Sau se pune? Specialiştii în Resurse Umane recomandă să fiţi atenţi la tot ce se întâmplă în jurul dumneavoastră la birou şi să citiţi printre rândurile actelor de comunicare ale subalternilor, colegilor şi şefilor, pentru a şti în permanenţă care este imaginea de care beneficiaţi.
"Riscul de a te afla într-o situaţie neplăcută la locul de muncă poate apărea din mai multe cauze. Astfel, lipsa performanţei este motivul care duce cel mai des la pericolul pierderii locului de muncă. Această cauză este în mod normal comunicată în cadrul evaluărilor de performanţă periodice, în cadrul discuţiei cu superiorul direct", a declarat, pentru Curierul Naţional, Oana Datki, Country Manager al firmei de consultanţă Consulteam România.
Aceasta a explicat că, în momentul în care se discută punctual despre abilităţile sau comportamentele care lasă de dorit, se stabilesc şi planurile şi modurile în care se pot îmbunătăţi zonele deficitare, discuţiile deschise şi constructive fiind singura metodă prin care se pot stabili modurile de îmbunătăţire a performanţei şi a comportamentului.
Specialiştii în Resurse Umane de la MyJob ne-au spus ce semne ar trebui să te facă să te temi pentru siguranţa jobului tău şi să te pună în gardă, mai ales în această perioadă tulbure. Iată câteva din direcţiile în care trebuie să vă îndreptaţi