Agricola Bacău, cel de-al doilea cel mai mare producător local de carne de pasăre, a alocat 100.000 de euro relansării a trei sortimente de crenvurşti fabricate la Salbac SA, una dintre companiile care formeaza grupul de firme Agricola Bacău.
În urma acestei investiţii, realizată pentru relansarea produselor crenvurşti din piept de pui, crenvurşti puişor şi crenvurşti de porc, reprezentanţii companiei aşteaptă o creştere cu peste 35% a vânzărilor înregistrate pe segmentul de crenvurşti în următoarele două luni. În prezent, piaţa locală a crenvurştilor reprezintă 10% din piaţa totală de carne procesată, evaluată la aproximativ 130 de milioane de euro.
Schimbarea va fi susţinută de o campanie TV dezvoltată de Papaya Advertising, care va rula începând cu 11 septembrie pe staţiile TV locale. La nivel naţional, promovarea va fi realizată mai mult la raft, iar în Bucureşti va fi susţinută şi de o campanie outdoor. Agricola Bacău, grup cu afaceri de aproximativ 98 mil. euro în 2009, a mai investit de la începutul acestui an în relansarea gamei de mezeluri feliate (150.000 euro), cât şi în lansarea de noi produse, ca Puiul Fericit sau Puiul Antistres.
Agricola Bacău, cel de-al doilea cel mai mare producător local de carne de pasăre, a alocat 100.000 de euro relansării a trei sortimente de crenvurşti fabricate la Salbac SA, una dintre companiile care formeaza grupul de firme Agricola Bacău.
În urma acestei investiţii, realizată pentru relansarea produselor crenvurşti din piept de pui, crenvurşti puişor şi crenvurşti de porc, reprezentanţii companiei aşteaptă o creştere cu peste 35% a vânzărilor înregistrate pe segmentul de crenvurşti în următoarele două luni. În prezent, piaţa locală a crenvurştilor reprezintă 10% din piaţa totală de carne procesată, evaluată la aproximativ 130 de milioane de euro.
@N