Gigantul suedez H&M (Hennes & Mauritz), cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume, a dat startul campaniei de recrutare din România şi a postat pe site-urile de specialitate primele anunţuri pentru poziţii de middle-management pentru şase magazine, care urmează să fie deschise începând cu luna martie a anului viitor.
Aceasta este prima mişcare concretă a companiei, după anunţul oficial al grupului suedez că va intra în România şi după ce mallurile AFI Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City au dat detalii despre primele magazine.
Doar pe siteul de specialitate BestJobs au fost postate luni şi marţi peste 850 de CV-uri, cele mai accesate posturi fiind pentru conducerea magazinelor (140 de aplicaţii), department manager (138 de aplicaţii) sau pentru departamentul de merchandising (promovarea şi susţinerea activităţii comerciale la punctul de vânzare, în scopul optimizării vânzărilor), unde apar 131 CV-uri.
Compania a apelat şi la mai multe firme de recrutare în cadrul acestei campanii. "Este o companie puternică, iar anunţurile de recrutare atrag imediat candidaţii. Pot spune că în momentul de faţă sunt printre cele mai accesate, în general ofertele din retail având o atracţie foarte mare", este de părere un reprezentant al unei firme de recrutare.
H&M se alătură astfel celor câteva companii active din punctul de vedere al extinderii, printre care se numără tot jucători din comerţul cu îmbrăcăminte precum Inditex (proprietarul Zara), Decathlon şi discounterii Deichmann sau Takko, în condiţiile în care nici măcar hipermarketurile, vedetele retailului modern din ultimii 3-4 ani, nu se mai dezvoltă în acest an.
Interesul pentru un job în retailul de fashion poate fi explicat şi de numărul din ce în ce mai mare al persoanelor care nu au un loc de muncă în prezent. La nivelul lunii iuni