Conducerea Consiliului Judetean Iasi este bombardata din nou cu cereri de suplimentare a contractelor de executie la drumurile judetene. Ultimul exemplu este cel legat de Drumul Judetean 208, aflat la limita judetelor Iasi, Neamt si Suceava. Reabilitarea drumului a fost inclusa intr-un proiect european, iar constructorul a fost desemnat firma Pa&Co International Oituz, Bacau. Conducerea institutiei judetene sustine ca acest constructor a solicitat un contract aditional la cel deja existent, cu o suplimentare a fondurilor. Cu toate acestea, autoritatea judeteana s-a impotrivit, proiectul ramanand la suma deja stabilita. "Firma doreste sa faca un contract aditional, iar fondurile sa fie suplimentate. Ieri (luni - n.r.) am discutat cu ei, insa eu nu am fost de acord cu asa ceva. Suntem foarte vigilenti, atunci cand cineva vrea sa ne traga pe sfoara", a precizat Constantin Simirad, presedintele Consiliului Judetean Iasi. Firma din judetul Bacau a castigat licitatia organizata pe asfaltarea Drumului Judetean 208, contra a 40 milioane lei. Proiectul prevede reabilitarea catorva zeci de kilometri, insa problemele au aparut de la primele lucrari. Un caz aparte este cel din comuna Lespezi, pe unde trece si drumul in cauza. Locuitorii din comuna s-au trezit cu trotuarele mult mai inguste, de la 2,20 metri, la 0,80 metri latime, pentru ca proiectul a fost intocmit prost. Chiar daca au facut numeroase sesizari, cei din Lespezi au ramas cu trotuarele ingustate si cu stalpi de electricitate amplasati pe mijlocul acestora.
Conducerea Consiliului Judetean Iasi este bombardata din nou cu cereri de suplimentare a contractelor de executie la drumurile judetene. Ultimul exemplu este cel legat de Drumul Judetean 208, aflat la limita judetelor Iasi, Neamt si Suceava. Reabilitarea drumului a fost inclusa intr-un proiect european, iar constructorul a fost desemnat firma Pa&Co In