Wembrio a lansat, astăzi, în cadrul conferinţei regionale How To Web 2010 din Bucureşti, o noua competiţie pentru antreprenorii aflaţi la început de drum: Startup Challenge.
Concursul se adresează startup-urilor de pretutindeni, în special celor din Europa de Est, celor cu o idee viabila de business online şi cu potenţialul necesar pentru a duce la îndeplinire această idee.
Înscrierile se fac până la 10 octombrie 2010 pe site-ul conferinţei.
Scopul competitiei este de a găsi cele mai interesante business-uri aflate la început de drum şi a le ajuta pe acestea să devină cunoscute şi să se bucure de sprijin din partea investitorilor şi antreprenorilor deja cunoscuţi.
Pentru a se înscrie, startup-urile trebuie: să aibă mai puţin de doi ani de activitatesă ţintească piaţa internaţională, globalăsă nu fi primit nicio investiţie de la o firmă de VC (Venture Capital) până în momentul participării la Startup Challenge.
Competiţia cuprinde două etape. Prima este eliminatorie. După înscrierea pe website, juriul va alege şase startup-uri, care se vor prezenta în cadrul conferinţei regionale How To Web 2010. În noiembrie, în cadrul evenimentului acestea vor avea un stand de prezentare a businessului şi vor primi sfaturi de la juriu. De asemena, vor avea ocazia să îşi prezinte ideea celor 500 de participanţi şi 20 de invitaţi internaţionali, direct de pe scena evenimentului.
La finalului celei de-a doua zilei a conferinţei, juriul va alege trei câştigători, iar aceştia vor fi promovaţi pe site-ul oficial al evenimentului şi pe social media şi vor primi un premiu semnificativ.
Vorbitori de marcă la How to Web
Juriul este compus din specialişti şi oameni cu experienţă în domeniu: Katy Turner (Eden Ventures), Vlad Stan (Seedmoney), Vladimir Oane (UberVu), Raluca Georgescu (Wembrio), Alexandre Almajeanu (Gentica), Calin Fusu (Neogen).
How t