Bugetele pentru online le-ar putea depăşi pe cele din presa tipărită
Eficienţa publicităţii tradiţionale a rămas aceeaşi, dar preferinţele consumatorului s-au schimbat
Interviu oferit pentru Curierul Naţional de Alex Cernătescu, CEO Infinit Solutions.
- Cum sunt abordate noile tehnologii din publicitate de către jucători din piaţa locală de advertising?
- Publicitatea este una din industriile cele mai avangardiste, de aceea orice aplicaţie de ultimă oră este binevenită în revoluţia creativităţii în www. Publicitatea interactivă este un pilon de creştere pentru piaţa de publicitate din România cel puţin în următorii ani, astfel se justifică preferinţa din ce în ce mai mare a oamenilor de marketing pentru mediul online.
Dacă tehnologiile le sunt prezentate coerent şi sistematic de către agenţiile specializate pe digital, atunci acestea sunt integrate în planurile lor de advertising. În general, publicitatea interactivă este un vector bun pentru comunicarea raţională, iar dacă agenţiile de publicitate sunt partenerii de încredere ai clienţilor, de cele mai multe ori găsesc deschidere la introducerea tehnologiilor de ultimă generaţie în aplicaţiile destinate proiectelor lor.
- Cât de deschişi sunt clienţii la aceste noi tehnologii?
- Clienţii sunt deschişi atât timp cât nu prezintă riscuri majore pe partea de implementare, iar dacă sunt potrivite pentru un proiect anume, atunci aplicaţiile integrate în mediul online sunt o reţetă relativ simplă a unor rezultate pozitive şi asigură de cele mai multe ori un feedback pe măsură. Spre exemplu, am implementat pentru clientul nostru Honda Trading România tehnologia QR code, pentru a permite utilizatorului accesarea rapidă a unor pagini speciale - prin scanarea codurilor aflate în machetele din print cu telefonul, se ajungea pe o pagină specială unde erau toate informaţ