Asculta Jurnalul Economic Radio France Internationale - HotNews.ro
Descarca fisierul audio in format MP3
Oficiali Volksbank: Constatam ca, in mod paradoxal, pe fondul mediatizarii excesive, cateodata, clientii se declara nemultumiti chiar si de solutiile favorabile lor
Volksbank este una dintre institutiile de credit dintre cele mai criticate de clientii nemultumiti. La solicitarea HotNews.ro, reprezentantii bancii au acceptat sa raspunda unor intrebari avand ca tema centrala cauzele pentru care s-a ajuns la aceasta situatie si cum vad oficialii bancii iesirea din aceasta criza.
"Suntem constienti de faptul ca situatia financiara a unora dintre clienti a fost afectata in contextul economic actual si incearcam sa venim in sprijinul acestora cu oferte prin care sa se diminueze obligatia lunara de plata; insa constatam ca, in mod paradoxal, pe fondul mediatizarii excesive, cateodata clientii se declara nemultumiti chiar si de aceste solutii favorabile lor", a declarat directorul Diviziei Marketing&Comunicare Alin Merer.
Acesta a precizat ca este "absolut normal ca in conditiile actuale ale pietei, oamenii sa isi doreasca sa scada costurile creditelor". In ceea ce priveste "reprosurile" pe care Volksbank le aduce Ordonantei 50/2010, reprezentantul institutiei financiare a declarat ca obiectivul ordonatei este de a proteja interesele consumatorilor, "insa acesta nu poate (…) fi atins prin afectarea intereselor bancilor care le-au acordat clientilor imprumuturi pe baza obligatiei asumate de acestia de a plati in schimb niste costuri bine determinate".
Mesajul bancii pentru clientii care vor clarificarea clauzelor contractuale este de a se adresa persoanelor de contact din sucursalele Volksbank unde au incheiat contractul de credit.
Stiglitz: Masurile de austeritate pot readuce