Avon, cea mai mare companie de vânzări directe de cosmetice, a ajuns după 13 ani de prezenţă la nivel local, la o cotă de piaţă de 20%, cu afaceri de 113 milioane de euro (474,7 mil. lei) anul trecut, nivel asemănător calculat în euro cu cel din 2008. "Începând cu anul 2000, compania a înregistrat o creştere medie de la an la an de 20% a cifrei de afaceri (calculat în lei - n. red.), profitul ajungând anul trecut la 17 milioane de euro (71,8 mil. lei)", a declarat Răzvan Diraţian, director comercial al Avon România şi Moldova.
Aproape 40% din încasările anuale ale companiei sunt generate de mediul rural, potrivit informaţiilor Avon, un motor de creştere important pentru jucătorii care reuşesc să ajungă la consumatorii care locuiesc la sat. Mediul rural are de altfel un potenţial uriaş, mai ales că retailerii tradiţionali nu au posobilitatea de expansiune şi de penetrare a acestei zone. O altă strategie care a dus la creşterea veniturilor Avon a fost trecerea businessului 100% pe online şi crearea posibilităţii de a comanda produsele pe internet sau prin sms.
Avon, cea mai mare companie de vânzări directe de cosmetice, a ajuns după 13 ani de prezenţă la nivel local, la o cotă de piaţă de 20%, cu afaceri de 113 milioane de euro (474,7 mil. lei) anul trecut, nivel asemănător calculat în euro cu cel din 2008. "Începând cu anul 2000, compania a înregistrat o creştere medie de la an la an de 20% a cifrei de afaceri (calculat în lei - n. red.), profitul ajungând anul trecut la 17 milioane de euro (71,8 mil. lei)", a declarat Răzvan Diraţian, director comercial al Avon România şi Moldova.
Aproape 40% din încasările anuale ale companiei sunt generate de mediul rural, potrivit informaţiilor Avon, un motor de creştere important pentru jucătorii care reuşesc să ajungă la consumatorii care locuiesc la sat. Mediul rural are de altfel un po